вівторок, 6 червня 2017 р.

Звіт про виконання плану виховної роботи класним керівником 8 класу за 2016 - 2017 навчальний рік


          У 2016-2017 навчальному році виховна діяльність здійснювалась відповідно до основних завдань школи, та планувалась згідно з концептуальними засадами основних орієнтирів виховання.
На початку навчального року були  визначені мета і завдання для дитячого колективу і для  класного керівника. Проблема класного керівника: «Формування успішної особистості через  орієнтацію кожного учня на розвиток та управління її розвитком». Була продовжена робота зі зміцнення класного колективу, формування в учнів позитивного відношення до членів колективу. Також продовжено роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання й підвищення на цій основі успішності.


          Плануючи виховну роботу враховувались не тільки особливості поведінки вихованців, а й ті зміни, які відбуватимуться у їхньому розвитку. Крім цього, передбачалася співпраця між учителями-предметниками, з одного боку, та батьками і учнями, з іншого, при посередництві класного керівника.
         У більшості дітей у класі не сформоване відповідальне ставлення до навчання. Найліпші показники успішності мають Безкровна Д., Крижановська А., Карашевич В., Колісніченко К.. Інші мають середній рівень навченості. Також є учні, які потребують постійного контролю, як з боку вчителя, так і з боку батьків:  Конько О., Марущак Б., Олійник М., Гарачук Ю., Вяткін А.. Вцілому, аналізуючи рівень навчальних досягнень з основних предметів, варто зазначити, що більшість учнів не повністю використовують свій інтелектуальний потенціал, що, напевно, і є основною причиною середнього та достатнього показника успішності.
          Розвиток особистості учнів не припиняється і в позаурочний час. Діти із задоволенням відвідують заняття із баскетболу та волейболу, що значно впливає на формування їх інтересів, власного світогляду, визначає підбір оточення. Спостереження доводять, що в цілому оточення позитивно впливає на розвиток переважної частини учнів, хоча трапляються і деякі прикрі моменти. У спілкуванні з учителями учні дозволяють собі різкі висловлювання, агресивну реакцію на зауваження, порушення поведінки. Учні класу тільки роблять спроби створити колектив, але дружні стосунки короткотривалі. Учні відкрито критикують своїх однолітків, можуть ображати один одного. Пояснюється це тим, що діти є досить активними та емоційними, проте ця активність не завжди спрямована у позитивне русло. Тому при роботі з учнями потрібно враховувати цей момент.
         В становленні та розвитку учнів  взаємодію з батьками. Важливим питанням є стан виховання у сім'ї. Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. Досить толерантно батьки реагують на критику  поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Не відмовляють у допомозі, зокрема, відвідували уроки, на яких діти поводили себе досить некоректно. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.
                 На мою думку, завдання, які були поставлені мною на початку навчального року  виконані, але потрібно продовжувати працювати, адже від цього залежить результат роботи класного керівника.
Для вирішення завдань та цілей, поставлених перед колективом,  було організовано та проведено ряд заходів, що охоплюють всі напрямки виховної роботи:
Проводити профілактичну роботу з попередження правопорушень шляхом проведення бесід, виховні години, спілкування, анкетування( «Права очима дітей»; «Чи виконують права дитини в Україні»; «Дитинство без насильства»).Виховувати законослухняного громадянина (навчальна гра «Правова подорож Україною»); цикл бесід  про злочинність неповнолітніх, правопорушення та відповідальність за них: «Правопорушення серед неповнолітніх»,  «Сторінками Загальної Декларації прав людини»,  «Права, свободи, обов’язки громадян України»,  диспут: « Чи потрібен я Україні таким, яким я є сьогодні». Виховувати правову культуру батьків, шляхом проведення батьківських зборів («Формування ціннісних орієнтацій в учнів»). Забезпечити умови навчання для всіх учнів на початку семестру шляхом проведення акції «Урок»; забезпечити попередження пропусків занять учнями без поважної причини. Індивідуальні консультації учнів (Профілактика девіантної поведінки.)
1.     Родинне виховання:
·        Класна година: «Повага – ниточка, що з'єднує покоління»;
·        Створення інформаційного листа «Шануймо старість»;
2.     Правове виховання:
·        Виховна година: «Немає прав без обов'язків»;
·        Круглий стіл «Твої права та обов'язки»;
3.     Національно-патріотичне виховання:
·        Виховна година  «Європейські програми – можливості для України»;
·        Класна година « Ми – козацького роду»;
·        Урок мужності «Вони любили Україну», «9 травня – День Перемоги», «За що шанують українців», «Пам’яті загиблих під Крутами», «Зелена брама»
4.     Трудове виховання:
·        Акція «Зробимо квітучим наш клас »;
·        Майстерня «Живи, книго!»;
·        Конкурс умільців «Зимові сюжети»
·        Година відкритих думок «Наші захоплення»
·        Трудовий десант по очищенню території школи»
5.     Морально-етичне виховання:
·        Круглий стіл «Пізнай себе!»;
·        Гра-ситуація «Жити за законами людського спілкування»;
·        Філософський стіл «Зроби крок назустріч»
6.     Екологічне виховання:
·        Екологічний всеобуч «Екологічні проблеми Кіровоградщини»;
·        Вікторина «Без води нема життя»;
·        «Бути економним – вимога часу» - круглий стіл;
7.      Формування здорового способу життя:
·        Усний журнал «За здоровий спосіб життя»
·        Інформаційна година «Наркоманія»
·        Лекція «Небезпека ігор в сніжки»
·        Перегляд відео «Спокус безліч, а здоров’я одне», «Згубна цигарка»
·        Бесіди

Звичайно, залишається ще багато невирішених проблем і протиріч. Це, по-перше, залишає бажати кращого рівень культури поводження деяких членів класного колективу, по-друге, нестача толерантності у ставленні до оточуючих. Але на те воно й життя, щоб були проблеми й вони вирішувалися. 

Немає коментарів:

Дописати коментар